keskiviikko 2. marraskuuta 2011

Mun pikku kokoelma

Nyt kun mulla ei ole mitään uusia vanhoja kynsikuvia lisättävänä, niin ajattelin laittaa kuvan, jossa on kaikki mun kynsilakat, kynsikorut yms. Eihän noita kyllä niin paljon ole verrattuna moniin muihin kynsien laitosta tykkääviin. Sain tässä taas leikkiä kuvankäsittelyohjelmalla, kun kuva oli aluksi niin hämärä. Näin loppusyksystä on vähän hankala ottaa kuvia, kun ei ole enää niin paljon luonnonvaloa.


Ajattelin myöhemmin, kunhan kerkeän, laittaa vähän tarkemman postauksen näistä mun kynsilakoista sun muista. Otin jo kuvat kaikista lakoista erikseen, mutta ne on niin iso homma lisätä, että jätän sen suosiolla myöhemmäksi.
Kuvassa siis myös fimoja, Konad-setti, kynsitarroja ja kynsikoruja tai mitä strasseja nyt ovatkaan.

Ja muita kuulumisia: Olen nyt tosi väsynyt, koska raadoin eilen aamuviiteen ruotsinesseen kanssa ja kerkesin nukkua ehkä tunnin ja näin painajaisia. Opettaja oli sanonut, että essee pitää palauttaa jo seuraavana päivänä aamulla. Ja minä olin kerrankin vaivalla saanut jotain tehtyä niin sitten opettaja ei edes ollut koulussa! Mitenköhän tämän nyt kauniisti sanoisi... Kyllä vatutti!

Kun tulin tänään linkulla (yleensä kuljen pyörällä) koulusta kotiin, niin näin pellolla jotain kauriita! En ole aikaisemmin nähnytkään niitä. Niitä oli neljä ja ne olivat aika pieniä. Näin myös laulujoutsenia taas siinä yhdellä pellolla ja bongasinpa vielä pysäkiltä kävellessäni oravan. Piristi. :) Mutta nyt painun pehkuihin, vaikka mun unirytmi meneekin entistä enemmän sekaisin.

2 kommenttia:

  1. Ihana valikoima sulla, varsinkin koristeita! Voi, kun itsekin viitsisi kuvata. Oon saanut sentään jo laskettua lakat ;)

    VastaaPoista
  2. Sillähän pääsee jo alkuun. :D

    VastaaPoista

Kaikki asialliset kommentit ovat toivottuja, sisälsivätpä ne sitten risuja tai ruusuja tai vaikka kuulumisia. :) Ei mainoslinkkejä. Kiitos.
You can also leave a comment in English or Swedish. :) Please don't promote your own blog in the comments.