tiistai 24. heinäkuuta 2012

Kesäiset perhoskynnet

Osallistuin Kynsiin hurahtaneet -blogissa olevaan kynsikilpailuun, jossa oli aiheena kesä. En päässyt jatkoon, mutta kolmet finaalikynnet voi käydä tsekkaamassa Tästä. Muistakaa myös äänestää suosikkianne. ;)

Tämmöset kynnet minä sain aikaan:


Minulla ei ole kovin paljon iloisia ja kirkkaita kesäisen värisiä lakkoja, joten päädyin taas tuttuun ja turvalliseen vihreään. Laitoin alle nudelakan ja tein liukuvärjäyksen samoilla neljällä lakalla kuin Juhannuskynsissä, MO:n Endamamella, Isadoran Magic Greenillä, Golden Rosen tummanvihreällä ja CG:n Emerald Fitzgeraldilla.
Liukuvärjäyksen päälle tein vielä toisen liukuvärjäyksen kolmensävyisillä vihreillä hileillä. En halunnut kamalan paljon hileitä, joten kastoin kirkkaan lakan pensseliä hilepurkissa ja pyyhin lakan hileineen meikkisieneen ja tuputtelin sillä kynnelle. Hileitä päätyi kyllä vähän sinne lakkapurkkiinkin, ja lakka muuttui vihertäväksi. :D Mutta se oli mun huonoin päällyslakka, joten ei sillä niin väliä.
Nimettömään maalasin mustalla akryylivärillä ja hopeisella kynsilakalla tuommoisen kiekuran ja lisäsin vielä strassin. Oon ilonen, kun pääsen kerrankin käyttämään mun nätinvärisiä strasseja. :D Leimasin kynsiin vielä perhosia Konadin m66 -laatasta ja laitoin niiden keskelle mikrohelmen. Aika simppelit kynnet siis. Kimalletta oli vaan vaikea vangita kameralle asti. Tykkäsin itse kynsistä ja ne pysyikin mulla melkein kaksi viikkoa.

8 kommenttia:

  1. Jos top4 kynnet olisin laittanut olisit siellä ollut. Ja tosi nätit kynnet teit. :)

    VastaaPoista
  2. Kivan erilainen liukuväri kun yleensä on vaan kahta tai kolmea väriä. Näistä ainakin huomaa että eri vihreen sävyjä on useita. Tykkään!

    VastaaPoista
  3. Kiitti. Mun mielestä nuo mun vihreät sopii hyvin samaan liukuvärjäykseen. Onhan tuo tummin kyllä aika tumma ja selvästi erottuva muihin verrattuna, mutta ei se haittaa. :)

    VastaaPoista

Kaikki asialliset kommentit ovat toivottuja, sisälsivätpä ne sitten risuja tai ruusuja tai vaikka kuulumisia. :) Ei mainoslinkkejä. Kiitos.
You can also leave a comment in English or Swedish. :) Please don't promote your own blog in the comments.