keskiviikko 19. kesäkuuta 2013

Kesäkynnet

Kesään kuuluu tietenkin kukkia, perhosia ja iloisia värejä, mutta niin kuuluu sadepilviäkin. Niinpä mun kesäkynsissä on niitä kukkia ja iloisia värejä ja yhdessä kynnessä myös sadepisaroita ja sateenvarjo. Tein nämä kynnet These nails that I have -blogin kynsikilpailuun, jossa oli siis aiheena kesä. Aihe sopi minulle hyvin, koska muhun on iskenyt kova innostus tehdä erilaisia kesäkynsiä. Mistähän mahtaa johtua?


Tein ranskiksen, joka on tarkoituksella hieman syvempi toiselta puolelta, vaikka eipä sitä oikein edes huomaa. Pinkkeihin kynsiin laitoin auringonkukkasiirtokuvia ja tuommoisia erikokoisia ja -muotoisia hileitä (mylarhileeksikö sitä kutsutaan?). Hileet sopivat varmaan paremmin tekokynsiin, koska niiden reunat meinasivat nousta törröttämään lakan alta.
Mun piti käyttää myös supersöpöjä sateenvarjosiirtokuvia, jotka olen saanut joskus pikkutyttönä ennen kuin edes kynsiäni lakkasin ja joista suurin osa on jäänyt käyttämättä, mutta ne eivät ottaneet toimiakseen. En tiedä oliko aika jotenkin pilannut ne vai olivatko ne olleet huonoja alunperinkin, mutta joka tapauksessa kuva meni ruttuun heti kun sen nosti vedestä, ja jos sen sai jotenkin keploteltua kynnelle, niin se levisi viimeistään kun päälle rupesi laittamaan päällyslakkaa. Mutta koska olin päättänyt, että haluan kynteen sateenvarjon, niin maalasin sen sitten akryyliväreillä. Ihan mukiinmenevä siitä mun mielestä tuli. Laitoin sateenvarjon yläpuolelle sinisiä hileitä sadepisaroiksi. Ja on siellä sateenvarjon ympärillä myös Color Clubin Snow-Flakes lakkaa, mutta se ei tule yhtään esiin kuvassa.

Käytetyt lakat:
O.P.I - You Callin' Me A Lyre? (pohjalla)
Essie - Off The Shoulder (pinkki)
American Apparel - L'Esprit (lila)
Color Club - Snow-Flakes
Cesarsin pikauivattava päällyslakka

6 kommenttia:

  1. Mun ääneni lähtee näille! Nämä pomppas silmään heti, sateenvarjo on niin söpö ja nämä on todella kesäiset. Ihanat suorastaan;)

    VastaaPoista
  2. Nää on kyllä tosi hienot:)
    Oon nyt kahen vaiheilla äänestänkö näitä vai yhtiä toisia, pitää vielä miettiä hetki:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon. :)
      Äänestä vaan ihan rauhassa niitä, jotka on eniten sun mieleen.

      Poista
  3. Aivan mielettömän söpöt! <3 Pitääpä käydä äänestämässä.. :))

    VastaaPoista

Kaikki asialliset kommentit ovat toivottuja, sisälsivätpä ne sitten risuja tai ruusuja tai vaikka kuulumisia. :) Ei mainoslinkkejä. Kiitos.
You can also leave a comment in English or Swedish. :) Please don't promote your own blog in the comments.