maanantai 7. elokuuta 2017

Kolmen kuun loppuneet

Putelit ja purnukat ovat kestäneet niin hyvin, että päätin yhdistää touko- ja kesä- ja heinäkuun loppuneet tuotteet samaan postaukseen. En omista kovin paljon ihonhoitojuttuja ja esimerkiksi se yksi naamarasva kestää minulla monta kuukautta. Lisäksi olen nyt meikannut vain pari kertaa viikossa, joten mistäpä niitä tyhjiä purkkeja kertyisi. Kynsilakkoja olen sentään saanut käytettyä.

empties_summer_2017

O.P.I Don't Burst My Bubble
Tämä minilakka oli yksi kevään ja kesän suosikkejani. Se myös kuului tämän vuoden lakkaprojektiini, jossa yritän käyttää valitsemiani lakkoja loppuun. Minulla on tästä minilakasta vielä normiversio jäljellä, jota olen käyttänyt minilakan loputtua. Don't Burst My Bubble on hyvin vaalea nude jellylakka, joka antaa kynsille siistin ja huolitellun ilmeen. Se on oiva lakka oikeastaan mihin tilaisuuteen tai vuodenaikaan tahansa, mutta itse tykkään käyttää tällaisia hempeitä jellyjä erityisesti keväisin ja kesäisin.

Essence The Gel Nail Polish Top Coat
Essencen pikakuivattava päällyslakka on yksinkertaisesti loistava. Minulla pyörii näitä lakkoja laatikoissani niin monta, että saisin varmaan kaivaa niiden joukosta kourallisen tyhjiä puteleita. Tämä Essencen päällyslakka kuivuu nopeasti ja on tarpeeksi  paksua tasoittamaan hilelakkojenkin pinnan. Lisäksi se on edullinen ja helposti saatavilla.

Ainoa miinus tulee siitä, ette se alkaa jankkiintua ja venyä suhteellisen nopeasti, joskus jopa ennen kuin olen käyttänyt siitä puoliakaan. Mutta sellaisia kaikki pikakuivattavat lakat ovat. Olen lisännyt ohentajaa paksuuntuneisiin päällyslakkoihin ja ne ovat olleet ihan toimivia loppumiseen saakka.

Essence The Gel Nail Polish Base Coat
Essencen aluslakka on yksi suosikkejani, koska se on edullinen, helposti saatavilla ja kuivuu nopeasti. Suosittelen.

Mavala Minute Quick-Finish
Mavalan pikakuivattava lakka on pyörinyt laatikoissani aika kauan lähes tyhjänä. Olen käyttänyt sitä koristeiden kiinnittämiseen. Muistelen, että tämä lakka oli vähän ohuempaa kuin em. Essencen versio, eikä se kuivunut yhtä nopeasti. Minä tykkään enemmän isoista päällyslakkaputeleista, ja Mavalan sivellin on hieman ohut minun makuuni. Tämä lakka jää em. Essencen varjoon.

Sence Lip Balm Natural
Tämä huulirasva kosteutti ihan hyvin, mutta siinä oli epämiellyttävä, jotenkin "muovinen" haju. Huulirasva ei myöskään ollenkaan imeytynyt, vaan jos laitoin sitä ennen nukkumaanmenoa, se oli vielä aamullakin huulilla. Loppujen lopuksi ihan käyttökelpoinen tuote, mutta en ostaisi uudelleen.

Payot Gentle Foaming Make-up Removal Cream (testeri)
Tämä Payotin meikinpoistoaine poisti meikin hyvin eli ei mitään valittamista. Tässä oli kiva vaahtomainen koostumus.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki asialliset kommentit ovat toivottuja, sisälsivätpä ne sitten risuja tai ruusuja tai vaikka kuulumisia. :) Ei mainoslinkkejä. Kiitos.
You can also leave a comment in English or Swedish. :) Please don't promote your own blog in the comments.