keskiviikko 5. huhtikuuta 2017

Lempikevätlakat, osa 2: vaaleanpunainen

Tänään esittelen vaaleanpunaisia kevätlakkasuosikkejani. (Keltaiset kevätlakat löytyvät Täältä.) Vaaleanpunainen on kepeä, leikkisä ja pirtsakka väri ja sopii sen vuoksi mainiosti kevääseen. Lisäksi mulla tulee vaaleanpunaisesta mieleen kukat ja irtokarkki.

color_club_i_cant_believe_its_tofu_swatch

Color Clubin I Can't Believe It's Tofu -minilakka on yksi kauneimpia vaaleanpunaisia lakkojani. I Can't Believe It's Tofu on tarkoin varjeltu salaisuus, sillä siitä ei meinaa löytyä swatcheja edes Googlesta. Se on pirtsakka syvän pinkki crelly-lakka. Se sopii hyvin mun ihon sävyyn ja musta tuntuu aina tosi huolitellulta, kun mulla on sitä kynsillä. Olen käyttänyt kyseisestä lakasta jo puolet.

color_club_shes_sooo_glam

Color Clubin She's Sooo Glam -minilakka on yksi lempilakoistani keväällä, ja sekin on jo puolityhjä. She's Sooo Glam on nätti keskivaaleanpunainen creme. Se levittyy jokseenkin epätasaisesti, mutta minua se ei vaivaa. Se on mukana lakkaprojektissani eli yritän käyttää sen tämän vuoden puolella loppuun, koska mulla on kaksi lähes saman väristä uudempaa lakkaa. Kyseessä ei siis ole mikään uniikki sävy, mutta se sopii kuitenkin kevääseen erityisen hyvin.

china_glaze_friends_forever_right_swatch

China Glazen Friends Forever, Right? on yksi mun suosikkilakkojani ympäri vuoden. Se sopii erityisen hyvin alkukevääseen, koska se on melkein valkoinen, mutta siinä on kuitenkin aavistus hempeää kevättä enteilevää pinkkiä. Friends Forever, Right? on koostumukseltaan vähän ohut, joten se tarvitsee kolme kerrosta peittääkseen.

Mikä on teidän vaaleanpunainen kevätlakkanne?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki asialliset kommentit ovat toivottuja, sisälsivätpä ne sitten risuja tai ruusuja tai vaikka kuulumisia. :) Ei mainoslinkkejä. Kiitos.
You can also leave a comment in English or Swedish. :) Please don't promote your own blog in the comments.