perjantai 26. lokakuuta 2012

100 lukijaa!

Sadan lukijan raja meni rikki ja se on sellanen saavutus, että haluan kiittää kaikkia teitä lukijoita, uusia ja vanhoja, sekä myös anonyymilukijoita. Kiitos, että ootte seuranneet mun juttuja ja toivottavasti niistä on ollut teille jotain iloa tai hyötyä. Ja erityiskiitos vielä niille, jotka ovat ilostuttaneet minua kommenteillaan. Toivottavasti mun jutut on tulevaisuudessakin sellaisia, että niitä jaksaa lukea. Ja mullehan saa aina laittaa palautetta ja kritiikkiä ja sillä tavalla auttaa mua kehittämään tätä blogia. Kiitos ja kumarrus!
Huomasin myös, että blogi täytti kaksi päivää sitten yhden vuoden! Kylläpä se aika on mennyt äkkiä, tuntuu, että vastahan minä tämän blogin tein. Kun aloitin tämän blogin, mulla oli ehkä 30 lakkaa ja joitakin kynsitarroja, hileitä, sabluunoita ja strasseja. Nyt lakkoja on jo päälle sata ja koristelaatikkoakin on pitänyt vaihtaa isompaan useamman kerran. Paljon uutta on kyllä tullut opittua täällä blogimaailmassa ihan muiden blogeja lukemalla ja itse kokeilemalla. Kertaakaan en ole joutunut katumaan kynsiblogin perustamista.
Koska postaukset ilman kuvia on vähän tylsiä, niin lätkäsen tähän vielä pari tänään ottamaani kuvaa meidän koiruudesta. Sillä oli taas niin paljon energiaa, että ei mitään rajaa. Olisi vaan halunnut hyppiä ja juosta ja leikkiä. Pikkunen. <3


Siru lähettää pusuja.

6 kommenttia:

Kaikki asialliset kommentit ovat toivottuja, sisälsivätpä ne sitten risuja tai ruusuja tai vaikka kuulumisia. :) Ei mainoslinkkejä. Kiitos.
You can also leave a comment in English or Swedish. :) Please don't promote your own blog in the comments.