torstai 11. lokakuuta 2012

Alennusten uhri

Innostuin tilailemaan vähän kynsijuttuja Cesarsin ja Mimaxin aleista.


Cesarsilta tilasin kolme Color Clubin lakkaa; siniharmaan Hydrangea Kissin, violetin Lavendarlingin ja sinisen Sky High:n. Kaikki noista oli mun himotuslistalla, joten hyvä että tulivat alennukseen. Tuo Sky High kiiltelee tosi kauniisti tuolla mun lakkahyllyssä.


Alesta tarttui mukaan myös kaksi Konadin laattaa, m54 ja m68. Alejuttujen lisäksi tilasin uuden pikakuivattavan, koska vanha oli jo sen verran liisteröitynyttä. Cesarsin pikakuivattajalla on musta hyvä hinta/laatusuhde, mutta läpinäkyvä purkki olisi paljon nykyistä kätevämpi. Näin viime yönä jopa unta, että tämä purkki olisi muuttunut läpinäkyväksi. :D Joo, ehkä mulla on ongelmia.


Mimaxilta tilasin alennukseen tulleen paljettihyrrän. Paljetit on musta niin nättejä, vaikka käytänkin niitä aika harvoin. Samalla mun oli pakko vähän kartuttaa mun siirtokuvakokoelmaa.



Etusormi vertailukohtana.

Ja tietenkin meriaiheista pitää olla, kun kerta sinistä lakkaa tykkään käyttää. Lohikäärmeet on toinen heikkous, samoin kuin leivonnaiset. Ruusut lähti mukaan, koska päähän iski sellainen ajatus, että ne varmaan sopisivat äitille (vaikka se ei kynsijutuista oikeen välitäkään).
Mun piti tilata myös pari purkkia hilesekoituksia, joita olen viime aikoina kuolannut, mutta minä onneton unohdin. Unohdin myös tilata leimauslaattoja. Joskus tuntuu, että mun pää on täynnä reikiä ja itse päänkin varmaan unohtaisin aamulla kotiin, jos se ei olisi hartioissa kiinni. Pitänee vissiin tehdä uusi tilaus, mutta vasta sitten kun jotain muuta kivaa tulee alennukseen. ;)

5 kommenttia:

  1. Oi mitä ostoksia =) Mä kans heitän sua tunnustuksella :D
    http://mia-polishdream.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Minäkin olin alennusten uhri.

    Ja tunnustus tulee myös täältä :D http://kunsii.blogspot.fi/2012/10/tunnustan.html

    VastaaPoista

Kaikki asialliset kommentit ovat toivottuja, sisälsivätpä ne sitten risuja tai ruusuja tai vaikka kuulumisia. :) Ei mainoslinkkejä. Kiitos.
You can also leave a comment in English or Swedish. :) Please don't promote your own blog in the comments.