tiistai 16. lokakuuta 2012

Halloweenkynnet(kö?)

Pitihän munkin lähteä tavoittelemaan Zigi Ztylen halloweenkisan palkintoa. Finaaliin en päässyt, mutta ei se tällä kertaa paljoa jäänyt harmittamaan. En millään meinannut keksiä minkälaiset kynnet teen. Mulla ei oikein ole mitään halloweenkoristeita, eikä mun kliseiset kurpitsaideat oikein toimineet. Jotenkin päädyin sitten tekemään ihan simppelit kynnet, joissa on pohjalla Models Ownin Emerald Black. Vihreä ei oikein tule esiin muuta kuin oikein kirkkaassa valossa. Tämä kuva myös ehkä vähän hämää ja saa Emerald Blackin näyttämään kokonaan mustalta. Todellisuudessa se näyttää tavallisessa luonnonvalossa todella todella tummanvihreältä, ehkä jopa likaisen mustalta. Edellisen postauksen viimeisessä kuvassa mun sormi näkyykin ohimemennen ja lakan väri tulee paremmin esille. Tässä nähdään taas nämä mun kuvaustaidot... xD


Koristeeksi leimasin nimettömiin hämähäkinverkot ja muihin kynsiin laitoin siirtokuvia. Itse tykkäsin paljon näistä kynsistä, vaikka nämä onkin tällaiset aika hillityt ja simppelit. Halloween on musta muutenkin enemmän sellanen amerikkalaisten juttu, eikä sitä ainakaan meillä mitenkään vietetä (öh, silti oon lähdössä viikonloppuna kaverin mökille halloweenpartyihin? :D). Mulle halloween on kuitenkin vaan tavallinen päivä. :) Ehkä sitä vois kumminkin veljen säikäyttää jotenkin...

2 kommenttia:

Kaikki asialliset kommentit ovat toivottuja, sisälsivätpä ne sitten risuja tai ruusuja tai vaikka kuulumisia. :) Ei mainoslinkkejä. Kiitos.
You can also leave a comment in English or Swedish. :) Please don't promote your own blog in the comments.