tiistai 13. elokuuta 2013

Pieniä ostoksia ja iso palkinto

Mun ei ole tullut viime aikoina osteltua paljon mitään, mitä nyt Adeninan alesta nappasin mukaan kahdeksan Bundle Monsterin leimauslaattaa ja kolme arkkia siirtokuvia. Olen jo pitkään halunnut noita BM:n laattoja, kun niissä on niin ihania kuvioita, ja hintakin on paljon huokeampi kuin esim. Konadin laatoissa. Ihastuin etenkin käärmeennahkakuvoihin, halloween- ja pääsiäisaiheisiin kuvioihin ja noihin pikku öttiäisiin, kuunsirppiin, avaimeen, perhosiin... Okei, melkein kaikki kuviot on mun mielestä ihania. Toivottavasti minä nyt näiden uusien laattojen myötä innostun leimailemaan enemmän. Ainut ikävä asia leimauslaatoissa on se, että niitä on ihan mahdoton kuvata.



Pandoja <3 Ja meikän etusormi vertailukohtana. On näemmä ollut vähän märät kädet kuvaushetkellä, kun on vesipisaroita kynnellä.

Sitten omista pikkuostoksistani siihen jännittävämpään osaan, eli Rakkaus Kynsiin -blogin kynsikisasta voittamaani palkintoon. Tämä on isoin palkinto, jonka olen koskaan saanut mistään kilpailusta tai arvonnasta. Oikeastaan en ole tätä kisaa ennen edes voittanut kuin yhdessä pienessä kynsikilpailussa joskus tosi kauan sitten, vaikka kovasti on kyllä yritetty. :D Mulle tulikin aika isona yllätyksenä tämä voitto, kun mukana oli niin paljon hienoja kynsiä. (Näillä kynsillä siis itse osallistuin.) Kiitos vielä kaikille, jotka äänestivät minua, sekä tietenkin Vanquishille, joka kilpailun järkkäsi. Nyt sitten siihen itse palkintoon:

O.P.I minilakat: I Theodora You,  Don't Burst My Bubble, Glints of Glinda, What Wizardry is This?

Ensimmäisenä haluan esitellä Opin Oz -kokoelman neljä minilakkaa, koska näistä olen tosi innoissani, jellyjen ja tekstuurilakkojen ystävä kun olen. Nämä on mun ensimmäiset minilakat Opilta, ja voi hellantuuteli kun ne on pikkusia! Siis awws, ihan vauvalakkoja.

Vertailukohtana Opin normaalikokoinen lakka

Orly - Halo

Sain myös valita yhden Orlyn lakan kolmesta vaihtoehdosta, ja päädyin yllä kimaltelevaan Haloon, jota kerkesinkin jo kokeilla. Halo on siis kirkaspohjainen hilelakka, jossa on hopeisia hexhileitä ja pienen pientä kultaista (ja mahdollisesti myös pientä hopeista) hilettä. Tämä on tosi jännän värinen lakka, koska se ei kynnellä näytä hopeiselta, eikä kultaiselta, koska kaksi väriä sekoittuvat niin hyvin toisiinsa. Kirjottelen tästä lisää seuraavassa postauksessa.


Palkintoon kuului lakkojen lisäksi paljon kaikkia ihania koristeita, jotka olivat tällaisessa kätevässä pussukassa.


Pussukasta paljastui 12 purkillista erilaisia hileitä ja muita koristeita. On neliönmallisia hologrammihileitä, isoa hexhilettä, pientä hexhilettä, erilaisia hilesekoituksia, mustia kukkastrasseja, kahdenlaisia niittejä ja helmenpuolikkaita. Ihastuin ihan täysillä vasemmassa laidassa olevaan hopeiseen ja kultaiseen neliöhologrammihileeseen, koska tämän mallinen hile on mulle ihan uutta. Ja nämä kimaltelee niin kauniisti. Tykästyin kovasti myös kaikkiin hilesekoituksiin (varsinkin alarivin talvisen siniseen) sekä niitteihin, jotka jäi kuvassa vähän tuonne taka-alalle. Mustia kukkastrasseja ja helmenpuolikkaita mulla jo ennestään sattui olemaan, joten näille etsin uuden kodin. ;)


Sitten oli vähän isompia koristeita, eli erikokoisia hopeisia strasseja, mikrohelmiä ja isoja, värikkäitä, sydämenmallisia koristeita, joissa on strassi keskellä. Ensinnäkin rakastuin noihin sydämiin. Ihanan uniikkeja, kesäisiä ja hauskoja. Eihän näitä raaski edes käyttää! Hopeastrassit sattuivat juuri sopivaan aikaan, koska olin juuri pari päivää ennen kilpailun voittajien julkaisua suunnitellut tilaavani erikokoisia hopeastrasseja ebaysta. Onneksi en ollut vielä kerennyt tilata. :D Mitä mikrohelmiin tulee, niin mulla sattuu ennestään olemaan melkein samanlainen hyrrällinen. Vertailu paljasti, että mun entisen hyrrän mikrohelmet on vähän erisävyisiä kuin tässä uudessa. Mutta varmaan pidän molemmat hyrrät, koska mullahan noita mikrohelmiä kuluu.


Ja vieläkin lisää koristeita. Palkintoon kuului neljä arkillista siirtokuvia, joista vasemmassa reunassa olevat japani(?)aiheiset siirtokuvat on mun suosikkeja. Niitä onkin tullut nettikaupoissa joskus tuijoteltua vähän sillä silmällä.


Sain myös kaksi leimauslaattaa. Näistä hämähäkinseitti ja lepakot on mun lempikuvioita. Minä vain tykkään hämähäkeistä ja lepakoista kynsillä.


Ja viimeisenä vaan ei suinkaan vähäisimpänä Lumenen käsirasva ja Wettiksen kynsilakankorjauskynä. Käsirasvat tulee mulla aina tarpeeseen, tällainen korppu kun olen. Kokeilinkin tätä jo kerran ja ihan hyvältä vaikutti. Tuosta kynästä en osaa sanoa mitään, koska en ole sitä vielä kerennyt kokeilla.

Huhhuh, siinäpä taisi olla nyt kaikki. Oli kyllä ylivoimaisesti suurin ja piristävin paketti, jonka olen koskaan saanut.

6 kommenttia:

  1. Ihan mahtavaa tavarapaljoutta ja onnea voitosta! Voisitko millään mitata mulle, kuinka paljon kokoeroa on 2-alkuisella ja 3-alkuisella BM-laatalla, siis koko kynnen kuvioilla? Pliis ^_^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep. :D Kiitos.
      Näyttäisi olevan niin, että 2XX -numeroisilla laatoilla koko kynnen kuviot on leveydeltään 1,2 cm ja korkeudeltaan 1,6 cm. 3XX -numeroisilla laatoilla koko kynnen kuviot taas on leveyssuunnassa 1,35 cm ja korkeutta on 1,7 cm. Eli 3-alkuisissa laatoissa on n. millin leveämpiä ja korkeampia koko kynnen kuvioita. Enpä olisi tuotakaan huomannut, ellen olisi vartavasten mitannut. :D Toivottavasti oli vastauksesta apua.

      Poista
    2. Okei, kiitos! Mulla on niin isot kynnet, että oikeasti millikin on aika iso mitta :D Noi 3-alkuisen sarjan kuviot on meinaan ihan justiinsa vielä sopivia, mutta pelkään että pienemmät jääkin sitten sen millin vajaiksi :/

      Poista
    3. Mullakin on kynsillä aika paljon pinta-alaa, että nämä kuviot ei varmaan kaikkia kynsiä peitä, vaikka siis olisi ihan lyhyet kynnet. Ja minä kun olen vielä niin onneton leimaaja, että tarttis paljon pelivaraa. :D Tätäkin olisi ehkä voinut miettiä ennen kuin säntäsin laatat tilaamaan. Eheheh...

      Poista

Kaikki asialliset kommentit ovat toivottuja, sisälsivätpä ne sitten risuja tai ruusuja tai vaikka kuulumisia. :) Ei mainoslinkkejä. Kiitos.
You can also leave a comment in English or Swedish. :) Please don't promote your own blog in the comments.