lauantai 22. kesäkuuta 2013

Strasseja, helmiä, säihkettä

Tässäpä mun strassiöverit juhannuskynnet. Osallistuin näillä alun perin Talkandbaken Mimosan kilpailu-arvontaan, mutta nämä käy musta hyvin myös juhannuskynsiksi.


Näissä kynsissä ei oikeastaan ollut mitään muuta ideaa kuin strasseja, ja paljon. Olen halunnut jo jonkin aikaa tehdä tämmöiset kynnet, joissa on eri muotoisia ja kokoisia strasseja, koska mun ei juuri koskaan tule käytettyä muuta kuin niitä tavallisia pyöreitä. Olihan noilla koristeilla taas vaihteeksi kiva leikkiä. :D


Pohjalakkana mulla on American Apparelin Dance, joka on ruskeaan tai oranssiin sävähtävä nudelakka. Ei ehkä paras sävy mun iholle, mutta kuitenkin mun kahdesta nuden värisestä cremestä se parempi. Ensin tosiaan laitoin kynsille Color Clubin Pardon My Frenchiä, mutta se oli liian kylmä ja vaaleanpunainen ja levittyvyys oli yhtä huono kuin olin muistellut, joten vaihdoin lennossa tähän toiseen nudeen.
Nimettömiin halusin jotain erilaista ja yksinkertaista vastapainona strasseille, joten tein vain vihreän ranskiksen. Pohjalle laitoin mitäs muutakaan kuin O.P.I:n You Callin' Me a Lyre?:a (aargh, miten tuo nimi taivutetaan?). Vihreä lakka on Color Clubin Not Just For Kelly, joka on juuri semmoinen perus ruohonvihreä, joka täytyy kokoelmasta löytyä. Jotenkin ihastuin erityisesti tuohon nimettömään, vaikka siinä ei edes ole mitään ihmeellistä.


Huomasitteko muuten blogin oikeassa sivupalkissa olevan kyselyn? Olisi kiva, jos vastaisitte, sillä olen miettinyt, että onko blogin tekstikenttä muiden silmiin sopivan kokoinen, koska veljeni mielestä se on liian kapea. Kiitos ja hyvät juhannukset kaikille! :)

9 kommenttia:

  1. Vautsi kuinka ihanat!:) Vihreä ei oo mun väri ollenkaan, mutta näihin käy ja sulle varmasti!

    kynsille.wordpress.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Mietin kauan, että minkä värisiä strasseja laitan ja päädyin lopulta vihreään, koska se on kesäinen väri ja mulla oli eniten erilaisia vihreitä strasseja. Ja ite tykkään kyllä muutenkin vihreästä, myös kynsillä. :)

      Poista
  2. Näähän on makeet. Ei varmaan ne käytännöllisimmät, mutta kivaa vaihtelua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Ei mun arkea yhtään haitannut nuo isommatkaan strassit kynsillä.

      Poista
  3. Upeat, onnea voittajalle! :) Liityin lukijaksi myös, hienoja kynsiä löytyy blogistasi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia. Etkös sinäkin ollut yksi voittajista, vai käsitinköhän väärin? Mikäli olit, niin onnea myös sinulle. :D

      Poista
    2. Juu, voitin kanssa. Ja kiitokseni. :)

      Poista

Kaikki asialliset kommentit ovat toivottuja, sisälsivätpä ne sitten risuja tai ruusuja tai vaikka kuulumisia. :) Ei mainoslinkkejä. Kiitos.
You can also leave a comment in English or Swedish. :) Please don't promote your own blog in the comments.