sunnuntai 30. lokakuuta 2011

Pitkät kynnet


Tässä taas kuva viimekesältä. Mitäköhän näistä nyt sanoisi... Mulla tuli näistä kynsistä hämähäkin jalat mieleen. En tykkää hämiksistä, mutta tykkäsin näistä kynsistä tosi paljon. Olispa taas pitkät kynnet... :)
Nämä mun etusormien kynnet on ihan tyhmät, kun vasemman käden kynsi menee vinoon, kun se kasvaa tarpeeksi, ja oikeassa kädessä etusormenkynsi on muuten vaan vähän vinksahtanut. Lisäksi mun vasemman käden etusormi on vähän normaalia paksumpi, kun mulle sattui yläasteella pieni haaveri sen kanssa ja toinen nivel jäi tämmöiseksi mötikäksi. Eikä se taivu yhtä paljon kuin ennen. Vaikka ei sormi kyllä onneksi murtunut, mutta en sitten tiedä miksi se jäi minkälaiseksi jäi. Ei sitä kyllä huomaa jos ei vartavasten katso. Toisen käden etusormessa mulla taas on pieni arpi, jonka sain ihan pentuna. Kotitekoinen ämpärinkansifrisbee syöksyi kimppuuni kun olin pihalla ajelemassa pyörällä. Voi niitä aikoja...
Kynsilakat: Mavala, Bys, WetnWild

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki asialliset kommentit ovat toivottuja, sisälsivätpä ne sitten risuja tai ruusuja tai vaikka kuulumisia. :) Ei mainoslinkkejä. Kiitos.
You can also leave a comment in English or Swedish. :) Please don't promote your own blog in the comments.