perjantai 28. lokakuuta 2011

Vanhojentanssit


Tein nämä kynnet joskus vanhojentansseihin, vaikka olinkin vain katselemassa. Suunnittelin kynnet asuuni sopiviksi. Taustalla näkyvät farkut, joita käytin sinä päivänä.
Näihin kynsiin meni kieltämättä jonkin verran aikaa ja paljon kynsikoruja. Lisäsin kynsiin myös kolme punaista ruusukorua (peukalossa näkyy yksi). Nukuinkin sitten yöllä huonosti, koska pelkäsin, että ruusut lähtevät pian irti. xD Mutta ne olivat kyllä tosi tukevasti kiinni ja pysyivät kynsissä viikkotolkulla, kunnes vihdoin irrotin ne.
Näissä kynsissä oli se hyvä puoli, ettei haitannut, vaikka kynnet vähän kasvoivatkin, ne näyttivät silti hyviltä. Lakkakaan ei lohkeillut. Musta lakka tosin liukeni vähän päällyslakan mukaan ja kynsistä tuli hieman harmahtavat. Minulla on tässä kuvassa vähän kuivat kädet, koska olin unohtanut rasvata niitä, vaikka oli talvi.
Nuo sormukset olen ostanut KappAhlista. Ne ovat kivannäköisiä (vaikkakin hivenen liian isoja minulle), mutta metallinhohtoinen väri lähtee pois ja värjää sormet sinisiksi. Ostin KappAhlista kerran kaverilleni korvikset ja niistäkin lähti väriä. Muut kyseisetä kaupasta ostamani korut ovat kuitenkin hyviä.
Juu, no eiköhän tässä ollut jo tarpeeksi tekstiä tälle päivälle. Nyt minun pitää alkaa siivoamaan ja tekemään läksyjä ja viedä vielä meidän koiruus lenkille.
Kynsilakat on Maybellinelta ja Mavalalta.

2 kommenttia:

Kaikki asialliset kommentit ovat toivottuja, sisälsivätpä ne sitten risuja tai ruusuja tai vaikka kuulumisia. :) Ei mainoslinkkejä. Kiitos.
You can also leave a comment in English or Swedish. :) Please don't promote your own blog in the comments.